ترجمه آهنگ Maroon 5 به اسم Wait

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Maroon 5 _ Wait  

Dirty looks from your mother

نگاه های کثیف مادرت
Never seen you in a dress that color, no

تا حالا تو همچین رنگ لباسی ندیده بودمت ، نه
It's a special occasion

موقعیت خاصیه
Not invited but I'm glad I made it

دعوت نشده بودم ولی خوش حالم که اومدم

Oh, let me apologize

اوه ، بذار معذرت خواهی کنم
I'll make up, make up, make up, make up for all those times

همش کابوس اون موقع هارو می بینم
Your love, I don't wanna lose

عشقت رو نمی خوام از دست بدم
I'm beggin', beggin', beginn', beggin', I'm begging you

بهت التماس می کنم

Wait, can you turn around, can you turn around?

صبر کن ، میشه برگردی؟
Just wait, can we work this out, can we work this out?

فقط صبر کن ، میشه درستش کنیم؟
Just wait, can you come here please? 'Cause I want to be with you

فقط صبر کن ، میشه لطفاً بیای اینجا

چون دلم می خواد باتو باشم

Wait, can you turn around, can you turn around?

صبر کن ، میشه برگردی؟
Just wait, can we work this out, can we work this out?

فقط صبر کن ، میشه درستش کنیم؟
Just wait, can you come here please? 'Cause I want to be with you

فقط صبر کن ، میشه لطفاً بیای اینجا

چون دلم می خواد باتو باشم

Can we talk for a moment?

میشه یه لحظه حرف بزنیم؟
Got these feelings that I'm tired of holding on

حس می کنم دیگه از تحمل کردن خسته شدم
Wasn't tryin' to get wasted

نمی خواستم مست بشم
I needed more than three or four to say this

بیشتر از چهار پنج بار نیاز داشتم بهش

تا اینو بگم

(منظورش چهار پنج بار شات از الکله)

Oh, let me apologize

اوه ، بذار معذرت خواهی کنم
I'll make up, make up, make up, make up for all those times

همش کابوس اون موقع هارو می بینم
Your love, I don't wanna lose

عشقت رو نمی خوام از دست بدم
I'm beggin', beggin', beginn', beggin', I'm begging you

بهت التماس می کنم

Wait, can you turn around, can you turn around?

صبر کن ، میشه برگردی؟
Just wait, can we work this out, can we work this out?

فقط صبر کن ، میشه درستش کنیم؟
Just wait, can you come here please? 'Cause I want to be with you

فقط صبر کن ، میشه لطفاً بیای اینجا

چون دلم می خواد باتو باشم

Wait, can you turn around, can you turn around?

صبر کن ، میشه برگردی؟
Just wait, can we work this out, can we work this out?

فقط صبر کن ، میشه درستش کنیم؟
Just wait, can you come here please? 'Cause I want to be with you

فقط صبر کن ، میشه لطفاً بیای اینجا

چون دلم می خواد باتو باشم


You say I'm just another bad guy

میگی که منم یه پسر بد دیگه ام
You say I've done a lot of things I can't undo

میگی خیلی کارا کردم که نمی تونم پسش بگیرم
Before you tell me for the last time

قبل اینکه واسه بار آخر بهم اینو بگی
I'm beggin', beggin', beggin', beggin' you

بهت التماس می کنم

Wait, can you turn around, can you turn around?

صبر کن ، میشه برگردی؟
Just wait, can we work this out, can we work this out?

فقط صبر کن ، میشه درستش کنیم؟
Just wait, can you come here please? 'Cause I want to be with you

فقط صبر کن ، میشه لطفاً بیای اینجا

چون دلم می خواد باتو باشم


Wait, can you turn around, can you turn around?

صبر کن ، میشه برگردی؟
Just wait, can we work this out, can we work this out?

فقط صبر کن ، میشه درستش کنیم؟
Just wait, can you come here please? 'Cause I want to be with you

فقط صبر کن ، میشه لطفاً بیای اینجا

چون دلم می خواد باتو باشم

 

~~~~~~~~~~~~~~

ترجمه ی متون درسی هم با ارزون ترین قیمت انجام میشه

می تونید با این ایمیل تماس داشته باشید :

negamrezine@gmail.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 27 دی 1396برچسب:, ] [ 21:46 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت